Supporting you on your electric car journey

We know how annoying it is when things don’t work out or take unnecessarily long time to figure out. We work every single day to make our products as simple and intuitive as possible. If something does not work optimally we are here to help you.

Mitä etuja kotilataamisella on?

Sähköauton lataaminen on kustannustehokasta

Sähköauton lataaminen kotona on edullisempaa, kuin julkisilla latausasemilla, et tarvitse jäsenyyttä moneen palveluun, maksat sähkön käytöstä oman sähkösopimuksesi mukaan ja voit asettaa laturini toimimaan esimerkiksi vain yösähkön aikaan. Sähköauton latausaseman asennuksesta saat myös kotitalousvähennystä. 
 

Kotona lataat nopeammin

Oikein asennettu ja optimoitu sähköauton latausasema pystyy lataamaan sähköauton tai ladattavan hybridin akun täyteen jopa 45min - 10 tunnissa. Pikalatausasemia on olemassa, mutta ne eivät ole edullisia käyttää. 

Sähköauton lataaminen kotona on mukavaa

Sähköautoilun vapaus on juuri siinä, että päästäkseen eteenpäin ei ole välttämättä sidottu yhteenkään huoltoasemaan. Julkisilla latauspisteillä joudut usein odottamaan tunteja vuoroasi, kun taas kotona ladatessa sinulla on aina täysi akku lähtiessä. Arkiajoissa sinun ei tarvitse välttämättä ladata julkisella asemalla kertaakaan. 

Sähköauton lataaminen kotona säästää akustoa

Sähköauton akusto muistuttaa hyvin paljon matkapuhelimen akkua. Ajan saatossa akuston tehokkuus pienenee, jatkuva lataaminen ja käyttö vähentävät kapasiteettia. Akuston pitkän käyttöiän takaamiseksi on suositeltavaa; pitää akku lähes täynnä, jolloin muutaman tunnin pikalataukset julkisella asemalla kuluttavat akkua ja ovat kallita. Älykäs kotilaturi pitää latauksen tason optimaalisena ja suojelee akustoa, säätelemällä latausjännitteen oikein. 

Latausasema kotona nostaa kiinteistön arvoa

Sähköauton latausasema nostaa kiinteistön arvoa, kun kiinteistöstä tehdään hinta-arviota. Tulevaisuudenkestävä koti on kaikilla mielessä ja kun sähköautojen määrä on kovassa kasvussa, on todennäköistä, että tulevat asukkaat ovat jo sähköautoilijoita – He varmasti ostavat mieluummin asunnon, jossa on laturi valmiina. 

Laturimme on yhteensopiva kaikkien sähköautojen ja plug in -hybridien kanssa

Useimmat kotilatausasemat ovat yhteensopivia monien automerkkien kanssa. Type 2 lataus takaa laajimman mahdollisen yhteensopivuuden, eikä auton vaihtaminen tuota ongelmia myöskään tulevaisuudessa, jos talouteen tulee eri merkkinen sähköajoneuvo..  

Miksi Easee?

Yhteensopivuus

Earee -latausrobotti on älykäs sähköauton latausasema kotiin, joka sopeutuu kaikkiin sähköverkkoihin ja soveltuu kaikille sähköautoille. Latausrobottimme on helppokäyttöinen ja turvallinen käyttää. 

Sisäänrakennetulla kaapelilla vai ilman?

Sähköauton latausaseman voi valita joko sisäänrakennetulla kaapelilla tai ilman. Ilman sisäänrakennettua kaapelia, kaapeli täytyy kytkeä sekä ladattavaan autoon että latausasemaan, kun lataus aloitetaan. Pistokemallisen latausasema on helppo päivittää standardien muuttuessa. 

 

FUTRONin latausasemat ovat ilman sisäänrakennettua kaapelia, jotta voimme taata yhteensopivuuden myös tulevaisuudessa. Kaapelin voi lukita latausasemaan helposti sovelluksen avulla
 

Yhteydet

Sähköauton kotilatausaseman hyötyjä voi lisätä myös verkkoyhteydellä. Verkkoyhteyden ansiosta laitteen käyttötietoja ja käyttöä voi seurata ja hallita. Easeen latausrobotissa on sisäänrakennettu eSIm, jossa elinikäinen, ilmainen liittymä, joka takaa tasaisen verkkoyhteyden. Easeen latausasemassa on myös sisäänrakennettu WiFi-yheys, jolla sen voi liittä paikallisverkkon. 

Skaalautumismahdollisuudet

Easee -latausrobotteja voi kytkeä jopa kolme samaan sulakkeeseen. Tulevaisuuden kustannuksia voi myös vähentää asentamalla Easee Ready -valmiuden heti ensimmäisellä kerralla. Silloin riittää vain, että kytkee Plug & Play -robotin valmiiseen pisteeseen ja laittaa kannen paikoilleen. Helppokäyttöisten ohjeiden avulla Plug & Play -robotin asentaminen onnistuu keneltä vain vaivattomasti. 
Lataat kaikkia autoja samaan aikaan, kun Easee -latausrobotit tarjoavat parhaan mahdollisen lataustehon jaettuna dynaamisesti latauksessa oleville ajoneuvoille.